Βρείτε μας κι εδω

Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

Ερώτηση για το έργο κατασκευής της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω (Αυτοκινητόδρομος 65)


ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Τίτλοι τέλους γράφονται για την ολοκλήρωση της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω καθώς δεν έχει περιληφθεί ούτε στο νέο Ρυθμιστικό νομοσχέδιο της Αττικής για το 2013. Η Περιφερειακή Αιγάλεω ή αλλιώς Αυτοκινητόδρομος 65 έχει μήκος 5 χιλιόμετρα, ξεκινάει από τα Άνω Λιόσια και καταλήγει στον Σκαραμαγκά, κοντά στη Βιομηχανική Περιοχή Ασπροπύργου και το μεγαλύτερο τμήμα της παραδόθηκε το 2003 στην κυκλοφορία. Παρόλα αυτά ένα μικρό τμήμα, μόλις 1,4 χιλιομέτρων κοντά στο Σκαραμαγκά, έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από το 2003 αλλά έκτοτε έχει μείνει μετέωρο. Αρχικά, είχε προγραμματιστεί να έχει άλλη κατεύθυνση στο ύψος της Λεωφόρου Αθηνών αλλά, στη συνέχεια άλλαξε σχεδιασμό χωρίς να ενημερωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση η οποία αποτελούσε τον χρηματοδότη του έργου με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση να σταματήσει. Στη συνέχεια, δεν υπήρχαν ίδιοι εθνικοί πόροι για την συνέχιση του έργου και εν τω μεταξύ προέκυψε η προσφυγή πολίτη στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την υπεράσπιση της περιουσίας του στο βουνό, η οποία κερδήθηκε. Ωστόσο, το 2011 πραγματοποιήθηκε νέα μελέτη για την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου αλλά το Νέο Ρυθμιστικό της Αττικής για το 2013 δεν περιελάμβανε το έργο. Με βάση τη μελέτη που είχε κατατεθεί, η ολοκλήρωση του έργου θα οδηγούσε στην αναβάθμιση του οδικού κόμβου Σκαραμαγκά η οποία θα βελτίωνε την κυκλοφορία στην Εθνική Οδό και τη Λεωφόρο Σχιστού, θα έδινε λύση στις τοπικές κινήσεις μεταξύ των δύο οικισμών της Αφαίας και  θα θωράκιζε αντιπλημμυρικά ολόκληρη την περιοχή ενώ, παράλληλα, θα προστάτευε το περιβάλλον με την αποφυγή μεγάλων ορυγμάτων και επιχωματώσεων.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

  1. Ποιοι είναι οι υπεύθυνοι για την αλλαγή στη χάραξη της πορείας του έργου; Για ποιους λόγους έγινε αυτή η αλλαγή; Από ποιόν εγκρίθηκε η αλλαγή δεδομένου ότι δεν είχε ενημερωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση η οποία αποτελούσε τον χρηματοδότη;
  2. Για ποιους λόγους δεν περιλήφθηκε ένα τόσο σημαντικό έργο για την Αττική στο Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο για το 2013 δεδομένης της αναβάθμισης της ευρύτερης περιοχής στην οποία θα συνέβαλε με την ολοκλήρωση του;
  3. Θα μεριμνήσουν για την ανεύρεση κονδυλίων με σκοπό να ολοκληρωθούν τα 1,4 χιλιόμετρα που απομένουν για να δοθεί το έργο στην κυκλοφορία;

Ο ερωτών Βουλευτής

Ηλίας Παναγιώταρος
Βουλευτής Β’Αθήνας
ΛΑΪΚΟY ΣΥΝΔΕΣΜΟY - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου