Βρείτε μας κι εδω

Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2017

Ηλίας Παναγιώταρος: «Απάτη μαμούθ με πενταψήφια μηνύματα (sms) που δέχονται εν αγνοία τους συνδρομητές κινητής αλλά και καρτοκινητής τηλεφωνίας, με χρέωση των λογαριασμών τους»


Αποτέλεσμα εικόνας για η απάτη των sms

Μεγάλη απάτη βρίσκεται σε εξέλιξη εις βάρος των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, ειδικά όταν κάποιος πελάτης στείλει μήνυμα (sms) σε πενταψήφια κυρίως νούμερα, τα οποία αντιστοιχούν σε διαφημιστικές και εμπορικές εταιρείες, προκειμένου να λάβει μέρος σε διαγωνισμό για κλήρωση χρημάτων ή δώρων. Με την αποστολή του αρχικού μηνύματος εκ μέρους του συνδρομητή, οι εταιρείες-λήπτες των μηνυμάτων, ερμηνεύοντας με αυθαίρετο τρόπο ότι ο αποστολέας εγγράφεται και αποδέχεται τους όρους της εταιρείας για τις «υπηρεσίες» που τάχα προσφέρει, αρχίζει να στέλνει πολλά μηνύματα (sms) στον αποστολέα, επί παντός επιστητού, τα οποία αφενός μεν χρεώνονται με την αποστολή (ανεξάρτητα εάν τα διαβάσεις ή όχι, τα διαγράψεις ή όχι, τα έχεις σε εκκρεμότητα ή όχι), αφετέρου δε η χρέωση κυμαίνεται από ένα έως δύο ευρώ ανά μήνυμα!!!

Μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το μέγεθος της απάτης, όταν οι συνδρομητές χρεώνονται άθελά τους και εν αγνοία τους με «καπέλο» 20 και 30 ευρώ μηνιαίως, για μηνύματα που ποτέ δε ζήτησαν να λάβουν, για δήθεν διαγωνισμούς που κανείς δεν τους ενημέρωσε προκαταβολικά ότι χρεώνονται και χωρίς στην ουσία να μπορούν να αντιδράσουν έγκαιρα και αποτελεσματικά.

Να σημειωθεί επίσης ότι οι 3 πάροχοι της αγοράς, βγάζουν την «ουρά τους απ’ έξω», αφού θεωρούν ότι δεν είναι δική τους δουλειά να παρεμβαίνουν μεταξύ των συνδρομητών και των ιδιωτικών εταιρειών παροχής …«απάτης».

Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί, α) Εσωτερικών, β) Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης:

1.Ποια ακριβώς είναι η θέση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων; Έχετε επιβάλλει πρόστιμα σε αυτές τις εταιρείες που κερδοσκοπούν σε βάρος ανυποψίαστων καταναλωτών και αν ναι, τι ποσά; Πόσες καταγγελίες έχετε λάβει ως τώρα και ποιες εταιρείες αφορούν (αναφέρατε ονομαστικά);

2.Τι σκοπεύετε να κάνετε για να προστατέψετε τον συνδρομητή από τέτοιες «πονηρές» χρεώσεις που οφείλονται σε καθαρή απάτη; Τι προτίθεστε να κάνετε ώστε να μειώσετε τις ήδη ακριβές χρεώσεις που καλούνται να πληρώσουν, κυρίως οι ηλικιωμένοι συμπολίτες μας, για τα ιατρικά τους ραντεβού σε ΕΟΠΥΥ κλπ. αφού «κλείνονται» υποχρεωτικά μέσω αντίστοιχων πενταψήφιων αριθμών, ιδιωτικών συμφερόντων;

3.Τι θα γίνει με τα χρέη των συνδρομητών που έχουν συσσωρευτεί το τελευταίο διάστημα από την ληστρική επιδρομή των επιτήδειων εταιρειών; Θα μπορέσει ο καταναλωτής με μία απλή αίτηση αμφισβήτησης (έστω εκ των υστέρων των παραπλανητικών χρεώσεων, αφού θα αργήσει να το διαπιστώσει) να δικαιωθεί ταχέως και να απαλλαγεί από το «χαράτσι»;

4.Σκοπεύετε να κάνετε νομοθετική ρύθμιση που θα διορθώσει το στρεβλό αυτό καθεστώς;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου