Βρείτε μας κι εδω

Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2018

Hλίας Παναγιώταρος «Ποιός ο σκοπός των διαφημίσεων της ΕΥΔΑΠ;»


Αποτέλεσμα εικόνας για Ποιός ο σκοπός των διαφημίσεων της ΕΥΔΑΠ;»


Παρόλο ο πρωθυπουργός, πριν την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, είχε δημόσια αναρωτηθεί γιατί η ΕΥΔΑΠ δαπανούσε εκατομμύρια ευρώ για να «διαφημίζει το νεράκι», εντούτοις, τα στοιχεία αναφέρουν ότι το 2016, υπήρξε αύξηση κατά 120% στα έξοδα προβολής και διαφήμισης της ΕΥΔΑΠ, σε σχέση με το 2015, όπως επίσης και σημαντική αύξηση (κατά 27,5%), στις αμοιβές και τα έξοδα παράστασης των μελών του ΔΣ της εταιρείας.

Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί α)Υποδομών & Μεταφορών, β) Οικονομικών :

1.Πόσα χρήματα έχουν δαπανηθεί για έξοδα προβολής και διαφήμισης της ΕΥΔΑΠ, την τελευταία τριετία;

2.Μπορείτε να μας εξηγήσετε το λόγο που η ΕΥΔΑΠ ξοδεύει τόσα πολλά χρήματα, αφού πρόκειται για μονοπωλιακή εταιρεία, με ανύπαρκτο ανταγωνισμό και πελατολόγιο που ξεπερνά τους 4.300.000 πελάτες;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου